BAŞTAN BAŞA KARADENİZ VE BATUM TURU

Amasya Samsun Ordu (Boztepe, teleferik) Giresun Trabzon (Sümela manastırı, Zigana Hamsiköy, Ayasofya müzesi, Atatürk köşk, Uzungöl) Rize (Rize kalesi, Botanik çay bahçesi, çay fabrikası, fırtına vadisi, Zilkale, pavolit şelalesi, şenyuva köyü, Ayder yaylası) Artvin Hopa, Borçka Karagöl, Batum Sinop Safranbolu

✅KARADENİZ RÜYASI ve BATUM TURU
🔸 22 - 28 Haziran 2020
🔸6 gece 7 gün
🔹Ekstra ödeme yok
📌Batum turu
📌Borçka Karagöl turu
📌Zilkale, Pavolit şelalesi turu DAHİL

🔹Amasya🔹Samsun🔹Ordu (Boztepe, teleferik)🔹Giresun🔹Trabzon (Sümela manastırı, Zigana Hamsiköy, Ayasofya müzesi, Atatürk köşk, Uzungöl)🔹Rize (Rize kalesi, Botanik çay bahçesi, çay fabrikası, fırtına vadisi, Zilkale, pavolit şelalesi, şenyuva köyü, Ayder yaylası) 🔹Artvin Hopa, Borçka Karagöl, 🔹Batum 🔹Sinop🔹Safranbolu

✅1.GÜN: Saat 21.30'da Bursa'dan Amasya'ya Hareket.

✅2.GÜN: Sabah saatlerinde Amasya'ya varıyoruz, ilk önce yöresel lezzetlerden oluşan açık büfe sabah kahvaltımızı alıyoruz (ekstra) daha sonra Ferhat ile Şirin, Arkeoloji Müzesi, Bimarhane, Şehzadeler, Saat Kulesi, Hazeranlar Konağı, Kral Kaya Mezarları vb.yerleri rehberimiz eşliğinde geziyoruz, akabinde Samsun'a geçiyoruz, burada Amazonlar Köyü, Atatürk'ün Samsun'a çıktığında karaya ayak bastığı yer olan tütün iskelesi, Bandırma vapuru, denge bakımından dünyada ilk sırada yer alan Atatürk Anıtını ziyaret ediyoruz.
Konaklama: Giresun Royal 52 otel

✅3.GÜN: Sabah kahvaltı sonrası Trabzon'a geçiyor ve gezimize başlıyoruz. 13.yy da I. Manuel Komnenos zamanında yapılmış, 1572 yılında camiye çevrilmiş, 1964 tarihinde müzeye çevrilmiş Pontus Devletinin önemli eserlerinden biri olan Ayasofya Müzesini geziyoruz. Trabzon’a has olan Telkari Sanatının örneklerini görebileceğimiz ve satın alabileceğimiz Telkari Atölyesi ve Mağazası gezintinin ardından Soğuksu Mevkiine doğru yola çıkıyoruz, burada bizi bir 20.yy şaheseri olan Atatürk Köşkü karşılıyor. Ulu Önder bu köşkü 1924 ve 1930 yıllarında iki kez ziyaret etmiş, 1937 yılında burada kalarak vasiyetinin bir kısmını da bu köşkte yazmıştır. Köşk ziyaretimiz sonrası Rize ve Hopa istikametine ilerlerken yol üzerinde bir çay fabrikasında çayın dalından koparılıp demliğe gelene kadar geçirdiği evreleri görünüyor, çayımızı içerken alışveriş yapma imkanı da buluyoruz.
Konaklama Arhavi  Özay otel

✅4.GÜN: Sabah kahvaltı sonrası sarp sınır kapısı gümrük işlemlerinden sonra Gürcistan'ın Acara Özerk bölgesi başkenti Batum'a geçiyoruz, tiyatro, piazza ve Avrupa meydanı, aşk heykeli, alfabe kulesi, orta cami vb.yerleri rehberimiz eşliğinde geziyoruz, Ali ve Nino heykelini ziyaret ediyoruz, serbest zaman ve alışveriş sonrası tekrar yurta giriş yapıyoruz, sınır bölünmeden önce 18 köyden, bölündükten sonra ise 6 köyden oluşan Borçka'ya ulaşıyoruz, deniz seviyesinden 1450m. yükseklikte bulunan 19.yy da bir tepenin heyelan sonuncunda önünü kapatmasıyla oluşan, muhteşem ekosisteme sahip doğa harikası Karagöl`e bizi bekleyen minibüslere binerek ulaşıyoruz, manzaranın tadını çıkarıyor ve göl çevresinde yürüyüş yapıyor fotoğraflar çekiyoruz , karagöl turumuz sonrası fırtına vadisi istikametinden Ayder'deki otelimize yerleşiyoruz.
Konaklama: Ayder Nehirim otel

✅5.GÜN: Sabah kahvaltı sonrası eşsiz bir güzelliğe sahip doğa harikası Ayderi geziyoruz, gelintülü şelalesi vb güzellikleri resmettikten sonra özel minibüslerimize binerek 3 saat sürecek Zilkale, Pavolit şelalesi, birçok dizi ve filmlerin çekildiği Şenkaya köyü, tarihi kemer köprü ve bir çok doğa güzelliklerin bir arada toplandığı turumuzu gerçekleştiriyoruz Fırtına Vadisi üzerine konuşlanmış çok güzel bir tesiste yöresel lezzetlerden oluşan öğleyin yemeğini alıyoruz, yemek sonrası dileyen misafirlerimiz fırtına vadisinde rafting, zıplayn vb. etkinliklerde bulunabilirler. Ayder'den ayrılıyor çağlardan beri Rize’de hanımların elleriyle dokuduğu, günümüzde ise modern üretime sahip Rize Bezi Atölyesi’ni ziyaret ediyoruz. Karadeniz’in kart postallarına malzeme olan Uzungöl’e hareket ediyoruz. Haldizen Deresi’nin önünün alüvyonlarla kesilmesi sonucunda oluşmuş olan Karadeniz’in simgesi Uzungöl’de gezinti ve fotoğraf molası sonrası Uzungöl'den ayrılıyor, dönüş yolunda meşhur el yapımı Sürmene bıçaklarını inceleme fırsatı buluyoruz,
Konaklama: Akçaabat Uygulsma oteli

✅6.GÜN: Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Maçka’dan geçerek Altındere Milli Parkı içine girdiğinizde âdeta yeşilin 1001 tonunu göreceksiniz, 1250 m yükseklikte yeşilliklerin içinde bulunan Karadağ’ın eteklerine kaya oyularak inşa edilmiş olan Sümela Manastırını rehberimizin anlatımlarıyla inceliyoruz, Ordu’ya doğru yola çıkıyoruz, " Boztepe’ye Çıkmalı Şu Orduya Bakmalı “sözünün mekânı olan Boztepe’ye çıkıyoruz. Ordu’yu ve Karadeniz’i ayaklarımızın altında hissedeceğiz. Boztepe gezimiz sonrası Samsun'a hareket ediyoruz, vardığımızda denge bakımından dünyada 2.nci sırada yer alan ATATÜRK Heykeli, Bandırma vapuru, tütün iskelesi ve amazonlar köyünü görüyor akabinde otelimize yerleşiyoruz.
Konaklama: Samsun Simiso otel

✅7.GÜN: Sabah kahvaltı sonrası Sinop'a ulaşıyoruz, ilk olarak Tarihi Cezaevi, Hamsilos Fiyordu, Akliman, Seyit Bilal Türbesi ve Panoramik şehir turu gerçekleştiriyoruz, şartların müsait olması durumunda 1 saatlik tekne turu gerçekleştiriyoruz, serbest zaman ve öğlen yemeği sonrası Safranbolu'ya varıyoruz, Hükümet Konağı, Saat Kulesi, Güneş Saati, Kaymakamlar Evi, Cinici Han, Demirciler, Bakırcılar ve Yemeniciler Arastası, Cam Teras, Hıdırlık Tepesi gezi incelememiz sonrası serbest zaman ve Safranbolu lokumu ve Safran alışverişi yapıyoruz, bu noktadan sonra uzun ve heyecanlı Karadeniz gezimizi sonlandırıyor ve dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.

✅DAHİL OLAN HİZMETLER:
🔹Otellerde 5 Gece Konaklama,
🔹Açık büfe 5 sabah kahvaltısı,
🔹Açık büfe veya set 5 akşam yemeği,
🔹Otobüsle ulaşım, otobüs içi ikramlar,
🔹Rehberlik ve Çevre Gezileri,
🔹Seyahat sağlık Sigortası,
🔹Batum turu
🔹Borçka Karagöl turu
🔹Zilkale, pavolit şelalesi turu
🔹Uzungöl ve Ayder Milli park girişleri.

✡DAHİL OLMAYAN HİZMETLER:
🔸İlk gün sabah kahvaltısı
🔸Öğlen Yemekleri,
🔸Müze ve Ören Yeri Girişleri,
🔸Yurtdışı çıkış harcı

❗Rahat Yürüyüş Ayakkabısı, Sırt Çantası, Güneş Gözlüğü, Gece için Hırka vb.Kıyafetler, Grem, Şapka, Fotoğraf Makinesi, Yağmurluk veya Şemsiye gibi Malzemelerin Bulundurulması Önerilir.
🛶 Karadenize gidip de Muhlama, Kaygana, Laz Böreği, Fırtına Vadisinde Kırmızı Benekli Alabalık, Akçaabat Köfte,Sinop'ta Cevizli Mantı,Safranbolu Mangalda Tibek kahvesi ve Bir Çok Yöresel Lezzetlerin Tadına Bakmadan,
🛒Fındık, Çay, Vakfıkebir Ekmeği, Rize Bezi, Sürmene Bıçağı, Taşköprü'den sarımsak, Safranbolu Lokumu ve Safran almadan dönmemeniz önerilir

Bu içerik 714 defa okunmuştur.

Bu İçeriğe Henüz Yorum Yazılmamış.